Posted by: hubahuba | Disember 28, 2007

doktor dan dadah

17 orang doktor dah kantoi… salah guna dadah….

macam mane mereka salah guna dadah pulak??? mereka menjual dadah untuk digunakan oleh para penagih… itu lah kesalahan mereka…

hebat betol penangan dadah ni ye??? samapi doktor pon terjebak… bukan menagih tapi menggalakkan penagihan… mungkin pada fikiran mereka kalo rmi org isap dadah.. rmi la patient diorang… tapi diorang x fikir ke….. mereka sedang memusnahkan sebuah negara…. dan utk pengetahuan diorang.. kalo diorang x jual dadah pon dah ckp rmi penagih2 yg belom diubati.. ni nak tambah lagi…. macam la awak tu mampu nak rawat suma….

utk doktor2 diluar sana.. jgn la marah saye… saye cuma meluahkan perasaan kat doktor jahanam ni aje….. yg jujur tu teruskan kejujuran anda…. semoga Malaysia terus maju.. MALAYSIA BOLEH!!!


Tinggalkan Jawapan

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: